Blöt puss på er alla

Hej fashionistas och fashionisters (manliga verisionen av fashionistas) där ute i cyberrymden.
Jag tänkte bara skriva att jag saknar er, och ge er en snabb lite update på de senaste trenderna i vår och sommar (för ärligt talat fick jag lite dålig samvete, när det gick upp för mig att ni säkert inte klarar er speciellt bra utan våran vägledning... Förlåt, och åter förlåt).


Krokodilhatten, för den där genuina australienska känslan, som vi alla är ute efter. Riktigt hett är när man det i gaddarna finns kvar lite, lite matrester - det gör hatten mycket mer badass, så att säga. Liksom "titta på mig, jag har tänder på huvudet, och för bara några dagar sedan tuggade tänderna pungråtta, HA!"


Converse med klack. STÖRT SNYGGT! Need I say more? Jag tror inte det. Men jag måste i alla fall nämna att den här trenden har spottats på flera stora modevisningar F/W 2010, och jag tror på den starkt!


Ryggsäcken är tillbaka. Jag kommer att satsa på en vintage, rejält sliten, och en lite mera preppy, med en känsla av gossip girl.

Sist men inte minst:
HERPES! Precis alla har det!
Skaffa't du med :)
En blöööt herpespuss från en av era trogna pumor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0