Smakprov från vintergarderoben

Hej alla trogna pumorna-fans!

Det är sååå underbart att se att ni fortfarande klickar in här för att se om vi uppdaterat - och today is your lucky day! Jag har blivit sååå inspirerad av kylan, alla gula löv, mörkret och kylan såklart. Nu är jag jättesugen på att klä på mig lager på lager av alla heta höst och vinterkläder och bara gå omkring och känna mig fin! Så här är ett litet smakprov från min nyinköpta vintergarderob! Enjoy!







Vitt linne: Gina tricot
Leggings: Gina tricot
Röd tjockisjacka: Hittat i mammas garderob
Vinterstövlar: Farfar flådde islandshästar och detta är ett av hans mästerverk! Är de inte underbara?!
Vargpälsmössa: Second hand


Puuss på er
S S n S


Kommentarer
Postat av: eeo

ÄÄÄNTLIGEN! Fina skor, päls är fint :)

2009-10-09 @ 19:03:16
Postat av: Anonym

LOVE YOU!!! SARA DU ÄR FAN I MEJ GRYYYM!

2009-10-09 @ 23:27:26
Postat av: haha

BÖRJA BLOGGA IGEN! KOM IGEN (Y)

2009-10-11 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0