Söndagsruset

Hej bloggen!
Efter 12 timmars skönhetssömn vaknade jag upp till en varm och skön söndagsmorgon. Enligt Gud ska söndagar vara en vilodag men jag och pumorna ska ner till stan för att inhandla lite nya ting till imorgon, första dagen på skolveckan då är det ju bara ett måste att vara lite extra fashion. Tack vare den långa sömnen behövde jag inte ta på mig nått smink innan jag slängde på mig en outfit och drog ner till stan på min nya sparkcykel. Hoppas jag hittar det jag villa ha. Mina önskemål är ett par rosa snickarbyxor, såna där håriga stora coola moonboots, en ny ryggsäck, randiga fingervantar och självklart en massa nya armband. hihi! Puss och kram, jag slänger in dagens såhär i ruset. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sexigt! den där härligt naturliga looken har du fått till riktigt bra tkr jag (Y);) PUSS!

2009-03-15 @ 17:00:52
Postat av: Sarrrrra

hahahahahahaa...

fint (y)

2009-03-16 @ 15:04:51
URL: http://facedown.webblogg.se/
Postat av: Kalla mig vad du vill

Liknar en viss Amanda Berg ;)

2009-03-16 @ 17:41:41
Postat av: Anonym

HHAHAHHAHAAHHAH KLOCKRENT SMINK

2009-03-20 @ 18:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0