FASHION med stora bokstäver

Hej bloggen!!
Jag och mina pumor försöker alltid hitta på ideer hur man kan göra vardagen lite extra fashion, idag på matten kom vi på 17 olika sätt hur man kan använda ett helt vanligt halsband av trä. Här är resultatet, hoppas vi inspererar er att göra er vardag till en plats fylld av fashion! Puss och kram, vi älskar er<3

Du kan pimpa dörrhandtaget så blir det genast lite roligare att öppna dörren
Traditionella armbandet, funkar alltid
Ringen, funkar bra på fest eller om du klär ut dig til indian
Funkar även som hårsnodd, praktiskt och skitsnyggt!
Halsbandet, absoluta vinnaren. Funkar i ALLA lägen!
Hippiehårbandet kom starkt detta år
Vira halsbandet runt pennan för en coolare effekt, P=UxI
Pimpa din miniräknare, jag gjorde det idag som ni ser och jag kan lova er att alla i klassen var sååå avunsjuka på mig
Bit i halsbandet och försök se sexig ut, perkekt pose till bdb, bloggen eller facebook.
Vira halsbandet runt örat för att få en bohemisk look
Använd halsbandet som stöd för kuvertväskan, avslappnande för armen men även här, såå snyggt!
Markera vart ditt hjärta sitter om nån undrar.
Fotlänk, bara så rätt till sommaren
Ett varv runt låret för att dina lår ser smalare ut
Använd det för att göra effekten med byxor istoppade extra fashion
Posa med det
Kupa händerna som du gör när du ska få bröd i kyrkan sne lägger du halsbandet i mitten som om det är en orm, sen kan du skrämma nån hihi. Lite busigt kanske men oj vad kul det är!
Puss igen, kom ihåg det kan aldrig bli för fashion<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

orka va så sköna hahahah

2009-03-27 @ 13:03:58
Postat av: erik

ahhahah, sköna ni är!

2009-03-28 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0