För alla era små vintertorra ansikten!

Hej alla mina små gullefjun!!

Jag har inte uppdaterat bloggen på jättelänge förlåt!! Jag har liksom slim n singel haft en psykisk kolapps men är nu äntligen på bananen igen. Något som jag verkligen måste rekommendera är att ha en spakväll, Då kanske du tänker: men oj det kan ju bli jättedyrt om man ska köpa massa ansiktsmaskar och fotbadsnougat. Men dyra spakvällar är nu endast ett minne blott då du enkelt kan tillverka dina egna produkter. Idag gjorde jag en ansiktsmask och här har ni receptet:

1 mtk vetekli
2 mtk senapsstärkelse
1 dl ketchup
3 mtk mimosasallad
1 paket billys pan pizza (obs. ta endast "pålägget" inte botten)
1 burk tibetanska hudflingor

För att ögonen ska få ett skyddande och svalkande hölje brukar jag alltid avsluta med att applicera två skivor saltgurka på ögonlocken!!



Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jag har en Canon eos 400d som nu är gammal och sliten och trasig men det är den jag fotat de bilderna med.

men sen har jag en liten kompakt ochså en samsung S1050.

2009-03-10 @ 19:53:17
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: ....

hehahhaahhahaha kulelikul

2009-03-10 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0