Tragedi

Hej kära läsare!
Jag har inte synits här på bloggen ett tag men jag har råkat ut för en massa hämska saker på senaste tiden, vissa är så hämska att jag inte kan prata om dom. Jag har mest legat hemma under min kudde och dränkt mig i tårara, jag vet inte vad jag ska göra. Du var min bästa vän. All den glädje och kärlek jag kände har du tagit med dig ner i graven. Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går och för varje andetag jag tar så känns det som jag sjunker djupare ner i marken. Jag saknar dig så himla mycket och jag vet att det inte finns något jag kan göra för att få dig tillbaka. Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta<3 Det var du som gjorde att jag klarade av varje dag, det var du som var ljuset i mitt liv och nu är du borta. snälla kom tillbaka!

Vila i frid mitt kära löshår!! Du kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha jag dör XD Ni är bäst! Ni förgyller mina dagar ! :)

2009-03-12 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0