stödhjulet


Tänkte bara ta vara på mina fem lediga minuter och slå ett slag för stödhjulen. GENIALT må jag säga! Förutom den höga fashionfaktorn (ett uttryck som jag precis myntade, som hjälper var och en att varje dag bedöma hur mycket fashion någon/något är. Man kan ha låg fashionfaktor, hög fashionfaktor eller medel fashionfaktor. Om ni till exempel sitter och väntar på bussen och inte har någonting att göra så kan ni ta tillfället i akt och bestämma fashionfaktor på de personer som går/cyklar/åker förbi. Ha i åtanke att stödhjul är höög fashionfaktor när ni bedömer) så är de en fenomenal hjälp för den icke cykeldugliga. De hindrar en från att dratta både åt höger och vänster vliket minskar risken avsevärt för att kläderna ska gå sönder i eventuella fall.

Jag själv ska precis gå och montera på mina sprillans nya stödhjul på min cykel. Om man vill höja fashionfaktorn ytterligare är tradera ett hett ställe där man kan hitta VINTAGE STÖDHJUL!!

/ Baby Puma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0