Sommarkänsla

Hej bloggen!
Jag har börjat tröttna på bleka ben och all snö nu, ge mig sommar. Tänk dig att cykla till skolan varje morgon till fåglarnas kvitter och solens strålar som värmer din rygg, under tiden som du smetar på lite extra foundation på läpparna. Det är livet det, livet i linköping. Mars är ju menat att vara en vårmånad men det enda jag kan se nu är vinter och slask. Skärpning solguden, ge oss sommar, sol, jordgubbar och väder för cykeln så bli alla barnen glada! Puss och kram
De fem bästa sakerna med sommar:
1. Du får visa så mycket hud som det bara går
2. Håret bleks och blir blondare
3. Man får äta hur mkt glass och jordgubbar som man vill
4. Bada med kompisar och spana in snygga killar
5. Man behöver inte oroa sig för vilken jacka man har, för det behövs ingen hihi!


Kommentarer
Postat av: - Sara Carlbom -

Låter bra tycker jag, aldrig fel och kolla på snygga killar;D hhehe

Mycket bra blogg ni har btw:D

2009-03-13 @ 19:33:46
URL: http://asmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0