SANNINGEN

JAG VET VARFÖR FOLK HAR PÅ SIG BAGGY JEANS!!!!
Jag som gått runt och trott att det hade något med fashion att göra känner mig för nuvarande aldeles bakom flötet med sanningen i hand.
Det har ju, som ni kanske redan listat ut, ingenting alls med fashion att göra. Allt handlar om religion!
Såhär:
Fastän den inte är stor, finns det faktiskt en chans att Jesus kommer att återfödas från just dig. Om detta inträffar när du har tighta jeans på dig kommer inte Jesusbarnet att komma ut, eftersom det är aldeles för trångt i byxan. Har du däremot baggyjeans, eller andra baggybyxor av något slag, kommer dessa att fungare som en härlig hammock där Jesusbarnet kan landa i lugn och ro.
Bra va?


Kommentarer
Postat av: F O U T O S E ♥

sv; visst är de!? Jag älskar dem ♥

2009-03-12 @ 21:33:30
URL: http://foutose.blogg.se/
Postat av: jocko

dom är inte snygga



kolla unzip.se



billigast frank dandy o salming

2009-03-13 @ 09:59:15
URL: http://www.unzip.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0