Fredagsmusik

Hej bloggen!! Ikväll blir det fest för hela slanten, tänkte tipsa om lite bra fetsmusik som funkar i alla lägen. Här kommer mina fem absolut favortit band/artister. Musiken som gör dig till kung på dansgolvet, det går bara inte att sitta still.
Puss och kram !
Tommas DiLeva, min absoluta favorti. Jag älskar hans stil, hans röst, hans kropp, ja allt. Han är bara såå fashion. En stilikon som sätter trenderna.
Kikki Danielsson, fantastisk röst denna kvinnan har asså.
Vikingarna(det var min mormor som öppnade upp mina ögon/öron för dessa godbitar)
Eldkvarn en passionerad man som skriver underbar musik, funkar såväl på dansgolvet som på söndagsfikat.
Caroline af Ugglas, störtskön brud med underbar scennärvaro och hon förmedlar verkligen en känsla med sin musik. Go girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0