Klädställ



Idag har jag äntligen fått hem mitt specialbeställda klädställ! Det är sjukt snyggt och ser precis ut som jag vill att det ska göra. Fördelen med ett klädställ är att man kan hänga upp kläderna mitt i rummet. Det innebär att alla som kommer hem till mig direkt kommer få syn på mina fashion-kläder. Jag kommer även att kunna ta kort på stället och lägga upp bilder här på bloggen så att ni kan se hur otroligt mycket kläder jag har. Än så länge ser det ut som på bilden, men imorgon har jag planerat att pyssla med det hela dagen och hänga upp de fina kläderna, I can't wait!


Jag rekommenderar er läsare att också införskaffa ett klädställ. Det är så rätt i tiden och verkligen alla som är något har ett!

/ MyLady

Kommentarer
Postat av: ...

åh, vad snyggt. var har du köpt detdär? har letat efter ett aslänge..

2009-03-09 @ 10:13:39
Postat av: Anonym

hahahhhaaaaaaaa

2009-03-09 @ 11:43:40
Postat av: b

hahahahahahahahahahahah

2009-03-14 @ 21:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0