KILLMODE VÅREN 09

Nu kommer det som jag vet att så många av er har väntat på! En fullständig beskrivning av vårens mode, för er killar! Så här kommer den, precis som jag lovat!



På damsidan är det just nu väldigt inne att klä sig som män och på manfronten är det precis likadant, de vill klä sig som kvinnor! Blommig kavaj, kjol, benvärmare och snörda pumps är alltså helt rätt för er killar i vårsolen (se mittenbilden).

För de lite mer vågade rekomenderar jag starkt de genomskinliga tröjorna som strax kommer ut på marknaden. En riktigt bra chans att visa upp tvättbrädan och raggarsträngen lite extra. Lika som på damfronten är stickat hett, ta mormors gamla kofta och klipp av den ovanför bröstvårtorna så har du garderobens hetaste vårplagg, även kallad manlig axelvärmare. Detta ger en förstärkt illusion av ett brett, vältränat axelparti. (se vänstra bilden)

Sommaren närmar sig med stormsteg, vare sig du tror det eller inte, och i sommar är det moderiktigt förbud på långa badbyxor. Tjejinspirerat som sagt, det är kortkort som gäller. Stringkalsonger så det svider mellan skinkorna och inget längre än ljumskekort, låren ska i år få sin rättmätiga, gyllenbruna färg i sommarhettan. (se högra bilden)

Det verkar vara få killar som fattar, men alla år och även detta är det inne med strumpor i sandalerna. Det är det första jag tittar på när jag träffar en ny kille under sommarmånaderna, det säger ALLT om hans modemedvetenhet. Så vill du ha ragg i sommar, sätt på dig strumpor i vildmarkssandalerna!

Övrigt trendigt är självfallet lila och djuriskt även på killfronten, dessa djuriska bälten får vilken puma som helst att falla pladask.




Take care,
Sexy slim n single


Kommentarer
Postat av: ...

ahhahaha =) verkligen jättebra skrivet av dig sexy slim n single!

2009-03-20 @ 19:08:21
URL: http://pumorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0