Gynning-dieten?


Mat byggde inte denna vackra kropp.

Enligt carolina handlar allt om att lyssna på sin kropp, och det låter ju som en bra inställning, eller hur?
Så hon försöker att i så stor mån som möjligt inte äta någonting, men när hon väl måste byter hon ut måltiden mot exempelvis en bit choklad, just för att det var det hon var sugen på. Hm, låter det inte bra?

Att hon dessutom ville göra ett program som gick ut på att hon inte skulle äta någontng och se vilka effekter det skulle få på hennes kropp är ju en annan femma.

Kommentarer
Postat av: Frida

Eeh, om man inte äter något ser man ju tillslut bara konstig ut!!! eller?? det är iaf vad jag tkr och man vill inte se konstig & äclig ut, som värsta skelettet!!

Svar: Ja, det har jag, & du jag vet att du inte tyckte så om min blogg, för du har ju bara kopierat & klisstrat in i massa bloggar vad jag har sett XD men aja!!!

är allt bra med dig då?

KRAMS!

2009-03-01 @ 19:22:49
URL: http://princecc.blogg.se/
Postat av: t

jag tycker gynning är skön person, skön människa.

trots hennes ideér. men det har alla på ett eller annat sätt. men många kändisar bantar på många olika sätt faktiskt.

2009-03-01 @ 19:44:08
URL: http://eckka.blogg.se/
Postat av: t

njae, de kan hända. jag har läst hennes blogg och allt. men alla bantar vi på olika sätt. finns nog värre än hennes banting.

2009-03-01 @ 20:14:05
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0