Fötterna demonstrerar, fötterna har fått nog!

Hej bloggen gud vad jag har saknar er!<3
Igår var jag och astrid på fest i LT, hihi. Det var hur kul som helst och jag måste bara säga att den vanliga traditionella gympadojan är väldigt underskattad. Jag hade på mig en lila volang kjol och en body, och till det mina jordiga och sköna nike löparskor. Det kanske inte låter som det fagraste du sett men jag ångrara verkligen inte mitt beslut för det var hur skönt som helst. Jag kunde danska hela natten lång utan att bli trött i fötterna. Så jag vill bara tipsa er att den lilla svarta matchat med löpardojor är ett riktigt snyggt, stilrent och bra beslut om du vill vara dansgolvets drottning, och vem vill inte det? hihi
Puss på er, nu ska jag gå och dricka mitt goda påste!! Mumms!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötisar!

2009-03-08 @ 15:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0