fet kvinna + svettpöl = död åt folket

När jag och min syrra var på friskis och svettis så var det ett fetto (okej fetto kanske vi inte ska kalla henne men en kvinna där det fanns en hel del att ta tag i)  där och hon hade jättesvårt att hinna med alla rörelser  bara att lyfta benet krävde ju  en jävla ansträngning och så såg hon allmänt död ut. Undertiden hon hoppa och skuta eller vad hon nu höll på med den stakars tanten så sammlades det en stor svettpöl under henne. sedan skulle man hoppa på ett ben och då så halkade hon typ i sitt svett och tog tag/rammlade på tjejen som stod brevid. Låt oss kalla henne fru tjock låg typ på henne!!  asså vi höll p¨å att dö. Tänk dig själ en en tjock tant ramla och bara typ slänger sig på tjejen brevid som typ skriler...jag menar det är ju inte direkt varje dag man blir anfallen av en svettig vattenbuffalo!!
" That's life for a fat woman that can't even tie her own shoes I mean what had you expected?"
slängde in lite dagens citat för att ni bett så snällt.<33



jag har just köpt mig en klänning den ser typ ut som den beiga på bilden fast lite längre den är så himmla fin..tänk er den med den gröna väskan till kan det bli snyggare? nae tror inte det







Kommentarer
Postat av: uknowwho

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHA JAG DÖR

/sexyslimnsingle

2009-03-01 @ 21:28:02
URL: http://uknowwhat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0