Fashion i förpackning!

Hej på er sockertoppar!! Tack för alla fina komentarer, vi får hur mycket bra respons som helst och det motiverar verkigen oss att fortsätta med bloggen emn självklart att förbättra den också, så om ni har några förslag kan ni gärna tipsa oss. Mera dagens kanske? I alla fall i helgen var jag i norrköping och shoppade lite, absoluta favoriten på min lilla tripp blev självklart latten men också ett litet fashionkit som jag hittade på H&M, urgulligt. Jag blev helt kär i det så det åkte självklart ner i påsen. När jag kom hem testade jag mig fram vart de kan tänkas passa. Jag kom fram till en massasaker: på hatten, på jackan, på tröjan, i håret, på väskan, på tygpåsen och självklart på skorna!

Här är den iaf, en svart blomma som passar bra till fest, en broch a la mormor och en supersöt liten glittrig fågel. Tänk att så mycket fashion kan få plats i en så liten påse, hihi. Som sagt skönheterna finns på H&M för endast 49 kronor. Puss och kram!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0