En annan dagens!

Hej sötisar! Jag slänger in en lite annorlunda dagens nu såhär innan kvälls-lipton-påste:t.

Dagens kläder: trasiga leggings, pappas skjorta, mammas blommiga sjal, farfars kavaj, morfars basker, lillebrors kalsonger, min hunds koppel (som halsband) och en massa stora smycken (more is more, som ni vet!)

Dagens frisyr: mittbena, slinga tvärs över ansiktet, lite wild'n'crazy helt enkelt

Dagens smink: asså, jag använder aldrig smink!
Dagens händelse: det var nog när jag bröt nageln, AOUCH!
Dagens låt: bara egenkomponerade (t.ex. "Jag går och shoppar, oh oh oh", "Walk a meter in my shoes")
Dagens vill ha: högklackade, gröna sandaletter. skulle passa perfekt till min outfit imorrn!
Dagens planer: hihi, sova!
Dagens skada: nageln, som sagt.
Dagens dummaste: klockan. den bara går och går ju, så himla dum!!
Dagens drog: earl grey lipton påste från ICA, som vanligt
Dagens återseende: hittade en gammal avdankad, noppig tjockiströjis i garderoben! YES! den kommer på min nästa outfit!
Dagens roligaste: jag måste nog säga mig själv
Dagens tråkigaste: outfiten var lite alldaglig
Dagens finaste: åh, såg en jättefin pojke på stan, hihihi
Dagens godis: rester från fössedan, mumms! smakar bäst när de är lite hårda och börjar bli gamla sådär!
Dagens humör: som en spirande lärka i morgonsolen!
Dagens mening: "Det gör inget att du är sämst. Du försökte i alla fall!"
Dagens saknad: Pumorna saknar man ju 24/7 när man inte är med dem jue!

Natti!
/Ssns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0