Dagens

Hej bloggen!

Slänger in en dagens outfit lite snabbt sådär nu då! Förlåt, men jag har inget smink idag så bilderna blir lite tråkiga, men desto bättre nästa gång!




Pälsbasker: mormors
Djurisk T-shirt: mammas
Klänning: egen, gjord av två fårskinnspälsar
Glasögon: Giorgio Armani
Jeans: Denimbirds
Kilklackskor med peep toe:  Rohde

Päls är ju så sjukt inne just nu och jag bara älskar rävpälsbaskern jag fått låna av mormor! I klänningen får man lätt en osmickrande kroppsform, därför piffade jag upp den med ett brunt bälte i midjan som förstärker de kvinnliga formerna.

Kärlek till er,
Sexy slim n single


Kommentarer
Postat av: ashi

åå så ävla stilrent och rätt!!

2009-03-02 @ 16:22:37
Postat av: bella

jag älskar pälsklänningen

2009-03-02 @ 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0