Dagens singelproblematik

Som singel får man utstå många påfrestningar. Som idag till exempel, jag var på väg hem från mataffären och hipp som happ kommer en kille fram till mig och frågar om han kan få låna en femma. Jag har aldrig hört på maken, vilken fruktansvärt dålig raggningsreplik?! Kan han inte köra på lite gamla godingar som "Varje gång jag ser dig känns det som att mina byxor är för små..", "Ska vi gå hem till dig eller mig?" eller "Jag är inte emo, ska vi knulla?". Vilken som helst av dessa skulle fått mig att falla pladask ... ner på asfalten för att knyta mina skor lite hårdare för att sedan springa för livet därifrån.
Men hade han sagt "Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman." hade jag skuttat upp i hans famn och bitit honom i örat direkt.

Njut av livet
/Sexy slim n single

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0