Dagens lunch



Alla vi pumor är ena riktiga matälskare, men i lagom mängder. På denhär saftiga lunchen kommer jag att stå mig tills imorgon kväll. Hur bra som helst. Och sallad är väldigt fashion!

Min lunch består av:
Gurka, morötter, tomat och rucculasallad.
Ketchup. Gu vad jag älskar ketchup.
Rödvin. Bag in box är asbra, 4 flaskor i en och ett handtag så man kan använda boxen som en moderiktig väska, utan att någon misstänker att du är alkoholist. Jag menar, vad skulle folk tro om man bar runt på en glasflaska? Dessutom är rödvin bra för kroppen eftersom att det är sprängfyllt med antioxidanter!

Smaklig måltid.

Kommentarer
Postat av: natalie P

låter som en bra diet det där...jag äter också små portioner, tum måttet kör jag på =)

2009-03-29 @ 20:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0