Dagens Huvudbonad




Peace.

Mössa: Rag Recycle

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket! Du kan lätt skapa en egen genom att klippa och klistra på paint. Sen hur man får in den på bloggen blir lite knepigare men är jätte enkelt om du bara följer länken på min sida. (hur du designar din blogg) Jag tittar inte på Melodifestivalen. Det blir så uttjatat med en massa deltävlingar jag gillar det bättre som det var förr.. En kväll med hela familjen och lite mer bidrag i stället. Kollar inte ens på Finalen tyvärr. Jag har en tävling i min blogg som du gärna får delta i! Gör någonting. Vad som helst bara det är svart/vitt. Det kan vara ett fotografi. en maträtt, någonting du pysslat ihop själv eller liknande. Inte så många tävlande ännu så du har stor chans :) I framtida tävlingar kommer jag även tävla ut smycken och liknande så det är bara att lägga mig i listan över favoriter så har du ju större chans att vara med i framtida tävlingar! //Ida

2009-03-02 @ 16:10:01
URL: http://pysslaochprassla.blogg.se/
Postat av: Hanna

vad hittar du på idag? <3

2009-03-02 @ 16:22:07
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0