Dagens

Här kommer dagens utfitta dårå! Som jag moderiktigt alltid brukar säga; man tager vad man haver. Idag hittade jag inget fashionband att ha runt huvudet, så jag tog bara en sjömanslapp som man vanligtvis har över ögat och det blev en perfekt accessoar!

 









Rosa dress: Farmors gamla pyjamas

Sjömansinspirerad sjal: från min shoppingresa i Polen
Armband: Vintage (ursprungligen från Afrikas östkust)
Rosa skärp med små nitar på: Favoriten i garderoben, har haft det så länge att jag inte kommer ihåg var jag köpt det!
Skor: Pigalle
Hatt: Pappas
Pälssvans: Gina tricot


Puss på er, och glöm inte: Det är Idomin och cameltoen som varje gång gör utfittan extra fashion!

/Sexy slim n single


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0