Dagens & trendtips

Hej älskade läsare!

Asså sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag var tvungen att ta en bloggpaus. Jag känner att det liksom blir för mycket ibland med bloggen, den har vuxit så snabbt och börjar ta över mitt liv. Jag blir liksom lite skakis i knänis när det kommer fram pojkar i korridoren och frågar om pumorna.blogg.se är min blogg...
Men jag har rannsakat mig själv, gått på yoga, stängt in mig i en ugn i tre dagar och ser nu mycket ljusare på tillvaron. Mitt nya motto är: Don't be happy, just worry! Tror det var så, jag läste det i något fashionmagazine.










Byxor: pappas
T-shirt: en klänning från myrorna jag stoppat in innanför byxorna för förstärkt cameltoe-effekt
Sjal som skärp: mammas gamla från 60-talet
Gymnastikskor: lillebrors
Randiga strumpor: H&M

Cameltoe:
Det här är det nya heta. Haven't you heard of cameltoe måste du vara helt bakom flötet. Cameltoe (kameltå) ser ut precis som det låter. Hittar man det fågel, fisk eller mittimellan? undrar du. Jodu, det hittar man mitt mittimellan benen serdu. Det blir liksom en liten skåra där, som en klyfta (precis som en kameltå!). Här är kameltån alltså förstärkt genom att jag stoppat ner klänningen i denna moderna form samt dragit upp byxorna till maxnivå.
Och det här är den nya trenden! För ett halvår sen trodde jag aldrig att jag skulle uppskatta det, men ack så fel ute jag var! Skippa den lilla svarta och kör på cameltoe:n istället!

Slinga:
Att mittbenan is the new black vet vi allihopa. Men vad inte alla vet är att slingan är tillbaka. Experimentera mycket och moderiktigt. Slingan kan hänga rakt neråt som i mittenbilden eller lite mer vågat, över ansiktet som i bilden till höger.


Lycka till!
/Sexy slim n single

Kommentarer
Postat av: lina

Haha, mkt bra och underållande text :D

2009-03-09 @ 19:16:22
URL: http://linajosefinberg.blogg.se/
Postat av: afrikanen

hahah älskar dig!!

2009-03-09 @ 19:55:49
Postat av: lina

Förresten. Jag ångrade mig totalt. Kollade igenom eran blogg en gång till och upptäckte vilken idiot jag var som inte läste mellan raderna på en gång. Skärp er!

2009-03-09 @ 21:27:27
Postat av: Anonym

hahahahaha fan va kul! made my dayyy!

2009-03-10 @ 13:39:09
Postat av: Becka

du e ju för snygg sara! ;)

2009-03-15 @ 22:39:52
URL: http://naturligturval.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0