Bantning!

Hej bloggen!! Vi har fått önskemål om att vi ska blogga om olika bantningsmetoder, så jag tänkte att lilla jag skulle ta på mig det. För jag har en lång erfarenhet av bantning eftersom jag har sysslat med det sen jag var 3 år. Bantning är nåt som ligger mig varmt om hjärtat, man blir hur snygg som helst utan att behöva träna, eftersom träning leder till att man bli svettig är det nåt jag absolut inte sysslar med. Vad kan vara värre än att springa omkring i fula kläder, inga klackar och att sminket rinner bort. Usch! Så första tipset från mig till er är en bantningsmetod som är väldigt populär i Indonesien, den kallas airfood och det går ut på att man bara äter luft. Hur bra som helst, det är billigt(extra bra nu pga finanskrisen) , det finns överallt du behöver aldrig leta efter mat, det är bara att öppna munnen och börja äta, det är gott men framförallt man blir riktigt mätt! Visst ser det gott ut? Puss och kram!!   //Miss C


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahahahahahhaha

2009-03-29 @ 18:08:22
Postat av: klara R

hahah! sköön

2009-03-31 @ 18:29:10
Postat av: S

hahahhaha!!!:D

2009-03-31 @ 18:29:22
Postat av: bella

sköna!! jag ska testa det imorn:)

2009-03-31 @ 18:29:45
Postat av: Madde

Tack för tipset!!

2009-03-31 @ 18:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0