Piercad puma

Om drygt ett år fyller jag 18 och eftersom att mina föräldrar är strikt konservativa och starkt troende inom asatron så kommer jag äntligen att kunna pierca mig. Något som de aldrig skulle tillåta. Iofs gillar är de inte jätteförtjusta över cameltoes men vill man vara en fashionista så får man töja på gränserna.

Nu till dilemmat: VAR SKA JAG PIERCA MIG.
Kroppspiercingar är uteslutet, eftersom att min kropp är mit tempel och inte ska vanhelgas, men ansiktet däremot, där är det ingen större fara.

Här är några exempel på var jag skulle kunna sätta lite bling:

Var tycker ni? Kanske några stycken längs med näsryggen? Det skulle ju vara himla snyggt. Men samtidigt så tilltalar alla tungpiercingar mig starkt. Så estetiskt korrekt. Och praktiskt. Tänk om man vill dricka öl men inte har någon kapsylöppnare, då kan ju jag fixa biffen med min tunga. ÅH, värsta partytricket.

Kommentarer
Postat av: sarah

SJUKT FINT!!! vill bara ha hennes rouge också, undrar vilket märke???? dior? eller kappahl kanske? btw så nämnde jag er i min videoblogg: http://parabola.blogg.se/2009/june/videoblogg.html#comment



hihihihiihihihi gullit va? PUSS PÅ CAMELTOE

2009-08-20 @ 17:12:43
URL: http://parabola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0