FASHION IS DANGER


Ja, hörni. Fashionslaves!
Fashion är fara. Vi fashoinkännare får uppleva detta varje dag. Till slut vänjer man sig, men det tar sin lilla tid. Jag kommer ihåg första gången jag waxade bikinilinjen. Det kom blod på mina armani-trosor så jag fick åka till modeakuten och köpa nya. Haffade det sista paret i XXS (tack ödet). Utan dem hade det kunnat sluta riktigt illa. Nu har jag ju vant mig. Så jag använder bara mina Ralph Lauren-trosor numera när jag ska iväg till salongen (vilket är ganska ofta. Man måste ju vara hårlös om man vill stoltsera med sin cameltoe.)
GOD JUL, fashionlovers. I know you love us. Hoppas att ni får moderiktiga julklappar.


Kommentarer
Postat av: carro

flight of the conchords <3

2009-12-24 @ 21:58:33
Postat av: dena

haha grym blogg

2010-01-05 @ 18:02:01
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0