Trendspaning

Hej bloggen!! Sorry för dålig uppdatering men jag har haft lite problem med svampinfektion och så men det är lugnt nu. I'm back!! Idag var jag och babypuman på stan och provade lite olika solglasögon så vi också akn galssa runt på stan och vara lika tuffa som alla andra. Ni kan ju gärna tycka till lite om vilka som är snyggast men framför allt mest faschion!! Tack på förhand, puss!!


Just det jag har tagit en piercing i näsan också, hur gulligt som helst. Men jag vet inte om jag vill behålla den, ni kan ju säga vad ni tycker. För jag skulle ju ALDIG behälla den om inte ni vill det. Det är ju snyggt med djusmönster och så men det känns lite last year liksom, aja säga vad ni tycker! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

BEHÅLL!

2009-04-15 @ 17:55:41
Postat av: Anonym

brillorna i mitten var snyggast! cool blogg

2009-04-15 @ 20:46:21
Postat av: en undrande

Kan ni inte skriva ett inlägg om vilka underkläder man ska använda sig av för att vara så faschion som möjligt? Kille respektive Tjej! Tack på förhand

2009-04-15 @ 20:53:14
Postat av: hanna

hahah!! så jävla sköna:)

2009-04-15 @ 20:54:22
Postat av: pumorna!

hej den undrande. Självklart kan vi det, vi har koll på allt som rör faschion. Det kommer upp inom kort!

2009-04-15 @ 20:56:01
Postat av: beundrare

love your blogg! störstsköna tjejer! I like your piercing, ser tufft ut..

2009-04-16 @ 18:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0