Tänk grönt!

Hej bloggen. Jag vill bara tipsa er om den miljövänliga strumpan. Som alla vet är det fashion att vara miljömedveten, men det kommer extra starkt i sommar. Jag tror inte det tar lång tid innan vi får se saker som papperstrosor, engångs bh och engångstygpåsar (papperspåse blir det ju då) ute på marknaden. Vi pumor är ju självklart först ute med dette och som jag nämnde tidigare så är pappersstrumpan nåt vi alla använder, tanken skulle inte slå oss att använda något annat. Ni kanske tycker att det låter allt annat än bra för miljön att bara använda papper som strumpe, men tro mig. Det lönar sig i längden! Ursäkta den dåliga bilden men ni kan ju se principen iaf! Puss ock kram och kom ihåg att tänka miljövänligt ÄR fashion.



Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är ju dåligt att tvätta strumpor, då måste man ju ha tvättmedel o vatten som är miljöfarligt!

2009-04-16 @ 20:58:09
Postat av: emilia engberg

snygga converse:)& bra tips!

2009-04-23 @ 22:36:16
URL: http://emiliaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0