sorg vs bosse

Hej bloggen! Idag var jag och ssns nere på stan och tog oss en glass på bosses i sommarsolen. Jag tog en bägare med 3 kulor banan och sara tog också en strut fast med marängsvisch (hihi jag vet inte hur det stavas, ig i svenska), kola och choklad. Jag kände mig lite syndaktig där, hallå tre kulor banan tänka på alal stackrs apor som inte får nån mat nu. Men det var såå gott! så det var absolut värt det. Efter glassen åkte vi hem till mig för att sörja, mamma hade dukat upp altaret med lite krusifix och liknande och där satt vi och grät i timmar efter timmar. Ni som undrar varför vi grät så kan jag säga att det var idag som jesus dog. Men det går rykten om att han ska uppstå så jag hoppas hoppas. Efter att vi förstört vårat smink, bättrede vi på mascaran och solpudret lite och drog ner på stan ingen för att käka glass på bosses. Jag tog choklad, päron och melonsorbet i bägare och sara tog lakrits jordgubb och choklad i strut. Jag slänger in en dagen och jag vill bara säga att kameltoen satt där den skulle. Älskar den!! Puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Var finns shortsen? :)

Sjukt snygga!

2009-04-12 @ 21:14:09
URL: http://heyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0