Nu svävar jag uppe i det blå!!

Tja allihopa!
I have finally done it!!  Jag har en del på kroppen som jag inte är riktigt nöjd med. Den är rosa/röd/brun och jag har liksom aldrig velat visa den för någon, jag har skämts och känt mig äcklig på något vis. Flera av er känner säkert igen er. Hela tiden ligger den där och gäckar som en som en rovfågel observerar en ekorres desperata försök att gömma sin mat. Jag har aldrig trott att det går att ordna aldrig unnat mig själv ens den tanken. Förutom att jag äntligen känner mig vacker har också lärt mig något på vägen, att uppfylla mina behov göra mig själv till viljes låta mig ta han om mig och få frid som människa. Flera av er har säkert redan förstått vad det handlar om men för er andra: Självklart handlar det om analen! Jag blekte den igår och nu är jag som en ny människa, tveka inte för du lär inte ångra dig!!

Antingen kan du göra hemma själv eller så kan då gå till en salong och göra det. Själv så slog jag två flugor i en smäll och gick till en hundsalong där de gör analblekning, egentligen till hundar men liksom same shit different name, och samtidigt så kunde lillvoffsingen få behandling<33



    http://www.hundoasen.se/  Där var jag :)

   även här tjejs dogg har fått sig en dos av behandlingen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0