LYCKLIG

Guess what?
Jag har tjatat på mina föräldrar i åratal och de har äntligen gått med på att låta mig tatuera permanent smink. Jag är såå lycklig! Det kommer bli så bra och en perfekt start på sommaren. Nu till det svåra: ska jag tatuera in solpuder (bronzfärgat) eller rouge (åt det rosa/lila hållet)?
Beslutsångest så det heter duga. Jag menar, jag kan ju inte ha båda. Eller åh, rätt coolt att ha en på varje kind. Då skulle man ju kunna variera sig på foton och sånt. Om man vill se brun ut vänder man ena sidan till och vill man se lite mer höstfräsh och rosig ut vänder man andra sidan till.
Damn, vilket snille. Nu ska jag belöna mig själv med lite airfood för detta aldeles extraordinära tänkande.

Självkänslacoachen (undertecknad):
Det är bra att belöna sig själv med en riktig treat ibland när man presterat, då kämpar man alltid hårdare för att få ännu en liten treat. Kalasbra. Positiv respons till magen så det heter duga. Igår när jag kom på hur man klistrade på lösnaglarna unnade jag mig med ett glas vatten och en liten ostbit. Ibland förtjänar man verkligen det bästa.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahhahaahhahaha

2009-04-02 @ 17:40:43
Postat av: v

sv: ja det är skit kul! :) Fasst riktigt jobbigt..:P

2009-04-02 @ 20:00:13
URL: http://enligtveronica.blogg.se/
Postat av: Amanda

Kul att du hittade till vår blogg :)

Den här var riktigt najs får jag säga :)

2009-04-02 @ 20:17:38
URL: http://decorum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0