.

Hej bloggen!!
Det har varit lite dålig uppdatering från min sida men jag har helt enkelt inte hunnit med att blogga, trots att bloggen är det viktigaste i mitt liv näst efter alla mina underbara vänner. Nu när stressvågen är över så måste jag säga ett det är bland den skönaste känsla som finns, när stormen har lagt sig och man kan pusta ut med sin stora kopp te och bara vänta in helgen som jag vet kommer vara fylld med skratt men framför allt med sol. Vilket innebär att jag kommer kunna bli ännu brunare om det nu går så jag kan visa upp ännu mer hud i alla mina nya magtröjor, som jaga bara ÄLSKAR!!

Min kväll har mest gått åt till att spela lite gitarr, jag har länge viljat läsa mig att spela men aldrig riktigt tagit i i det. Men eftersom jag är så lycklig idag så tänkte jag att nu jävlar ska jag lära mig ett ackord till att börja med. Eftersom gitarr börjar på g, eller det tror jag iaf så tänkte jag att det skulle vara passande att lära mig just ett g. Men inte visste jag att det var så himla svårt, det är ju svårare än att klä på sig kläder på vintern, och det är ju bland det lättaste som finns. Aja jag ska öva hela helgen och sen kan jag kanske spela in där jag båda spelar och sjunger! Puss på pannan alla sötnosar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bli medlem och få 10 kr för varje person du värvar!

signup&memberIDX=62767" rel="nofollow">http://www.free-food.se/default.asp?Action=memberssignup&memberIDX=62767

2009-04-23 @ 20:25:03
URL: http://elsha.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygg blogg pumorna!!!

2009-04-23 @ 20:45:36
Postat av: Anonym

hahahahahahah!!

2009-04-24 @ 07:03:18
Postat av: Anonym

Ni är fan sämst på gitarr.

2009-04-24 @ 10:04:30
Postat av: Anonym

lycka till med spelet!

2009-04-24 @ 22:17:11
Postat av: puman

Anonym: Vi är inga naturbegåvningar, nej. Men vi är på god frammarch. Det är ju nämligen så att övning ger färdighet, och alla utvecklas i olika tempo. Just nu är detta så långt vi har kommit, men nog ska vi bli bättre alltid. Jag tror inte att någon som aldrig förut hållt i en gitarr är mycket bättre än "sämst" så spara dina påhopp till någon som faktiskt spelat länge, men som fortfarande inte kan. Och var glad. Ta livet med en klackspark och lär dig spela gitarr själv!

2009-04-25 @ 00:55:32
URL: http://pumorna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag behöver inga råd från er, och gitarr kan jag redan spela.

2009-04-25 @ 15:10:54
Postat av: puman

Uppenbarligen gör du. Det är inget att skämmas över! Tacka och ta emot istället.

2009-11-01 @ 13:10:06
URL: http://pumorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0