En riktig man

Hej sötisar!!
Idag tittade solen fram i linköping på riktigt. Jag och pumorna drog ner till stan på håltimman och satt och glassade på storatorget. Så om du såg fem läckerbitar vid 3 tiden, så ja det var vi, hihi! Vi hann bli riktigt bruna också, och hår och tänder blektes en aning av uvstrålarna. Toppen, jag älskar den globala uppvärmningen. Hoppas ozonskiktet snart blir så tunt att man slipper betala för solning. Att få en gratis solning bara av att kliva ut genom dörren låter väl inte helt fel? Nu ska jag iaf gå och äta lite luft, jag kan höra hur magen riktigt skriker efter mat. Aja jag har ingen dagens, tyvärr. Men jag slänger upp dagens hulk istället. Här är lite ögongodis för er tjejer och killar. Puss och kram!
SNYGG!
SEXIG!
SINGEL!
Kan det bli mycket bättre? Nae jag skule inte tro det. Var är min Ernst?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ernst ser faktiskt helt okej ut. Jag skulle inte ha något emot att ha honom som kille, om jag vore några år äldre de vill säga

2009-04-01 @ 20:03:32
Postat av: Anonym

ahahahah! NEJ HAN ÄR FETT FUL!

2009-04-01 @ 20:25:47
Postat av: Anonym

jag tycker också han är rätt söt :$

2009-04-01 @ 20:43:48
Postat av: lollo

DU É MIN MAAAAN (ERNST KIRSTEIGER IN MY <3)

2009-04-01 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0