Alla flickors dröm

Hejsan sötisar, gud vad söta komentarer vi får av alla. Dom värmer mer än solen kan jag säga er, så fortsätt! Idag tog jag cykeln ner till ica för att inhandla lite nytt påste, jag behöver lite påfyllning känner jag. Jag dricker i snitt 14 koppar om dagen, och det är bara påste jag dricker då. I alla fall så hade dom gjort om på teavdelningen och de hade fått in en massa nya sorter. så där stod jag som en flicka i godisaffären oh jag kunde inte bestämma mig för vilken sort jag ville ha. Det slutade till slut med att pappis kom med lastbilen och lassade i en av varje sorter till mig, puss på honom<3 Nu ska jag ladda upp 7 koppen för dagen. jag älskar verkligen te. Puss ock kram, love ya!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

14 koppar var inte dåligt hörru, men te är ju gott. jag gillar lipton-påsarna! )varje stavas med j)

2009-04-12 @ 18:51:34
Postat av: tessi

mm gott!! hahah snygg blogg

2009-04-12 @ 20:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0